joint me

utorak, 08.02.2005.

Kako se razboljeti na najgluplji način?

Naime postoje razni načini kako se čovjek može razboliti. Isto tako postoje i načini kako može ostati zdrav, ali meni nisu poznati. Iz svog iskustva znan da se prosječan građanin ovog planeta ne može boriti sa silama svemira koje nas okružuju jer je kako je navedeno - PROSJEČAN, dakle nije Superman ili nešto slično. Sila na koju u ovom slučaju mislim nije ona od darkwood duba, već ona od meni dragog Murphyja koju je on opisao u jednom o svojih zakona, glasi nekako ovako:" Ako postoji i najmanja šansa da ti se nešto loše dogodi, dogodit će se!!" - i mene prati cijeli moj život.
Nemojte me krivo shvatiti, nisam ja jedan od onih koji sjede doma i kukaju da im je loše. Istina student sam i nemam para, al zato se dobro zabavljam pa se sve to nekako kompenzira. A sad ono bitno, mislim ono iz naslova!
I eto tako dogovorio se ja sa jednim čovjekom naći na placu, radi nekih stvari s kojima vas neću zamarati, ko u starim westernima točno u podne. Okrenuo sam leđa Suncu teko da me ne iznenadi iz sjene i ruku lagano prislonuo na svoj colt milujuči kažiprstom okidač koji je samo čekao da bude potegnt... - MA ŠALIM se!! mala digresija, nemojte zamjeriti. I čekam ja i čekam i prošlo već pola sata, a vani minus pingvin, a njega nema. I prošla neka stara 3 puta, i četrnajstica oko 11 puta (sad ga čekam već skoro sat), i njega nigdje. a vani minus par pingvina. a ja glupan imam i rukavice i kapu u jakni, al ih ne stavljam jer su ružne a pred barbom triba biti lip i ozbiljan ( kapa je od starog sa skijanja iz '82. u sloveniji). Odlučim pogledat na mobitel koliko je sati i vidim da je 7. 2. i da je ponedjeljak, a večer prije smo pili u domu i bilo je zakon. Sjetim se da sam pričao ekipi kako se moram naći sa tim likom i da nikako ne smijem u UTORAK zaboravit na to. Glupan!! Vani je tako hladno ne osječam noge!! Sreo sam staru opet na putu do Importanea.

- 21:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Šta je ovo, a?

  • blog ko blog. moji dojmovi vanjskog svijeta i mene samog koje bi podjelio sa nekim drugim

Put od ovdje (tu) do tamo (ondje)










  • na ovom blogu zelim:
    svakodnevno citati sta ovaj lik ima za reci
    tu i tamo navratiti jer mozda i ovo cudo ubode nesto zanimljivo
    odj...t lika, jer mi on nije faktor u zivotu



    Free polls from Pollhost.com


{background-image: url(http://img46.imageshack.us/img46/3968/images6tr.jpg); }